Job hos os

Kontorassistent– 37 timer

Vognmandsfirmaet P. Fournaise A/S har travlt og vi søger derfor en dygtig medarbejder til vores kontor i Fredericia.

Virksomheden beskæftiger i alt ca. 70 dygtige medarbejdere, hvoraf ca. 60 udfører mange forskellige kørsels- og logistikopgaver, primært i Trekantområdet.

På kontoret er vi 10 medarbejdere, som beskæftiger sig med kørselsdisponering, salg, indkøb, løn- og bogholderi samt administrative opgaver af forskellig art.

Dine arbejdsopgaver:

Allround kontoropgaver som:

-      Fakturering, forefaldende bogholderiopgaver samt assistance i lønafdelingen

-      Oprettelse- og vedligeholdelse af kundekartotek

-      Assistance i.f.m. kørselsdisponering og logistikopgaver

-      Ad hoc administrative opgaver

Din erfaring:

-      Du er allround kontoruddannet og rutineret bruger af Microsofts produkter, har kendskab til Microsoft Dynamics C5 eller lignende økonomisystem og mestrer almindelig forekommende bogholderimæssige- samt administrative opgaver.

-      Kendskab til vognmandsbranchen vil være en fordel, men ikke et krav

Din person:

-      Du har talent for at finde løsninger, og kan holde mange bolde i luften i en til tider hektisk hverdag blandt travle kolleger.

-      Som person er du udadvendt med et godt humør, du kan arbejde selvstændigt og kan tage tingene af dig selv.

-      Du er fleksibel i forhold til at ”være på” når opgaverne kræver det.

-      Du er struktureret og har ordenssans.

-      Du kan sætte tingene i system, så deadlines og indgåede aftaler kan overholdes.

 

Ansøgningen bilagt relevante referencer sendes på mail til marianne@p-fournaise.dk. senest fredag, den 15. november 2019.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Top